2011. október 27., csütörtök

"Kis" kedvenceim

Borítóra kívánkozó (Fotó: Szabó László)
Angol nyelvű, nemzetközi tanulmány
a magyar szürke szarvasmarháról és rokonairól a környező országokban. Első ízben 1994-ben készíthettem róluk könyvet, aztán ugyanezt angol nyelven, majd ezek bővített kiadásait. Magyarországi származási lapjukat is én terveztem, nem is tudom, azt használják-e még. (Nem kifejezetten számítógép-kompatibilis.)

(E könyv vágott mérete: 168 x 238 mm,
terjedelem: 316 oldal)



A kis képen az eredeti, megfakult és igen piszkos diakép látható, amely a hatvanas években készült a Hortobágyon és amelyet én eredetiként megkaptam. Megint csak: Viva Photoshop!


Ne ítélj elsőre! Akár hiszik, akár nem, a képen ilyen bájos, fekvő tehénkék kontúrjai láthatóak, hajnalpírban fürdőzve. Hatalmas szarv ide vagy oda, nem bikák. A fotós tehát a kora reggeli órákban lesett be a hölgyek budoárjába.

Kis kedvencem.

Nincsenek megjegyzések: