2011. január 7., péntek

Lobbanásveszély

Sellős, szépséges
Kérem szépen, kaptam én tényleg sokféle, animált, csili-vili, meghitt, avagy mókás karácsonyi/újévi képet, de ennél szebbet egyet sem. Csoda, hogy első látásra szerelemre gyúltam? Pláne, hogy a következő két kérdés nekem szegezésével tetézték az ügyet:

- Köll ez neked? Ha lebontod, viheted.

Tegnap óta már itthon nézegetem a gyönyörű darabjait. :-) Kezdődhet-e jobban egy új év? Nagy-nagy köszönet érte a hozzásegítőknek. (Pakolás közben pedig a következő feliratot leltem az egyik csempe hátoldalán: MEISSEN.)

Lakástupír újratöltve tehát. Év végén úgyis már azt latolgattam, hogy juszt is kerítek egy öntöttvas csigalépcsőt. Olyan ócskatelepre kihagyigáltat. Első kutatómunkám során olyan embert már találtam is, akinek éppen ez sikerült. Ergo tán nem lehetetlen...
Akinek már sikerült




Nincsenek megjegyzések: